IJN Run For Your Heart 2012

Semalam aku join IJN Run For Your Heart 2012. First time diaorang buat, dan MC tu cakap semalam lepas ni diaorang akan buat yearly. Funlah pada aku sebab ini bukannya competition yang orang kutuk-kutuk kalau ada orang berjalan. Aku dah seminggu tak bersenam tapi somehow semalam aku ok je lari dan time aku pun tak teruk. Lepas ni kalau ada apa-apa run aku akan stop seminggulah kut sebelum sebab rasa fresh. Ok layan gambar.
Taman Tasik Titiwangsa. Aku sampai dalam 6.30 sebab takut takde parking. Aku wish aku ada rumah di tengah KL. Best ! Macam biasa aku dari rumah mentua, Keramat.
Awal lagi diaorang dah ada. Teruruslah semuanya aku tengok.
Orang pun dah ramai masa aku sampai tu.
Ada yang bawak ex pesakit IJN untuk join sama. Macam anak-anak diaorang tolak dalam stroller. 
Bosan takde kawan, kena mintak tolong orang ambik gambar.
Ha ada yang lari ikat belon dekat pinggang. Memang lebih untuk berseronoklah, bukan nak compete sangat.
Aerobic, ye tengah lagu Gangnam. Panaskan badan.
Habis lari haha.
Siap salam orang yang ambikkan gambar tu. Haha.
Medal depan.
Medal belakang.
Penat betul cakap.. "Sorry ye dik, saya dah kahwin"
Goodies. Satu bag from IJN, satu bag from Gardenia.
Ha banyak jugak, siap minyak masak pun ada.
Sijil.
Oh, yang aku cakap.. "Sorry ye dik, saya dah kahwin" tu aku cakap dalam hati je. Hahahaha. (sorrylah kalau korang dont get the joke, Jihan fahamlah.)

3 comments:

Voldemort said...

kalau aku cakap, "sori ye dik, abang nak "kawen" boleh?' :D

Pizli Mat Wazip said...

Hahahahah.

marie said...

wah..bagusnye....badan pun dah makin kurus ye...:)