Iklan Deepavali Petronas - Fitnah, Taksub Dan Membodek



Tadi aku tengok orang cerita pasal iklan Deepavali Petronas. Dan hari ini aku nak tunjukkan orang membuat fitnah dengan senang dan macamana rupa orang yang taksub. Seriously? Korang takde benda lain nak fikir ke selain poltiik? Anak-anak takde nak bagi makan? Sampai iklan Deepavali pun boleh jadi modal.

Fitnah

Orang pertama memberi idea, siap cakap confirm tu.
Orang kedua dengan yakin confirmkan.

Taksub

Orang ketiga taksub betul, serious bersemangat mamat ni. 

Nasihat aku, dalam segala benda pun berpada-padalah anda semua. Oh lagi satu benda yang paling teruk sekali dalam dunia ini ialah perangai membodek. Sila tengok bawah:

4 comments:

pB said...

tak tengok lagi iklan nie

zamdee said...

memang xsetuju, kalau pun menteri punya idea, aib tetap kena jaga.

dan harap bro dpt tutup nama pengomen utk elak dr 'membuka aib org lain'. biarlah org lain berbuat begitu, xkan kita mahu lakukan perkara sama.

sekadar nasihat utk diri sendiri & sesama muslim :-)

scabbers said...

Takde apa2 yg politically related pun aku tengok? :P

Pizli Mat Wazip said...

pB - Dah diremove dah pun.

zamdee - Allright.

scabbers - Aku boleh one long post pasal semua dikaitkan pasal politik kalau kau mahu hehe.