Saya Dan Harimau Malaya

Siapa yang kenal aku tau yang aku memang fanatik penyokong team Malaysia. Kalah pun aku sokong tak pernahnya aku nak kutuk. Dalam forum bergaduh-gaduh aku mempertahankan team Malaysia.Tapi pada tahun ini aku dah start kutuk sebab buat kali pertamanya dalam sejarah hidup aku ada ramai player dalam Malaysia ini yang bagus. Tapi tak dipilih masuk dalam team pun.

Dulu aku tau, Khalid Jamlus and Saravanan adalah the best pada masa itu. Takde player lain yang lagi bagus. Begitu jugak dengan player lain. Itu je player yang kita ada. Memang dah tak boleh pergi jauh. Tapi sekarang tidak, punyalah ramai player yang lebih bagus tapi player kesayangan si Rajagobal itu jugak yang diambik.

Bukan orang tak cakap tapi bila orang tegur dia bodoh sombong, cakap dia kenal pemain dia. Dan aku yakin jugak player ni dah kaya dan dah famous jadi besar kepala sikit. Atau mungkin pressure sebagai juara bertahan pun boleh jadi.

Apa-apa pun ada dua games lagi, dah harapnya mereka akan prove me wrong.

4 comments:

Kesuma Angsana said...

x mau cerita sebab dh kecewa!

zamdee said...

faktor 'wahyu' juga memainkan peranan..

tiga minit said...

hero kalah dulu...

Pizli Mat Wazip said...

KA - Haha relax-relax.

zamdee - :-)

tiga minit - harapnya macam itulah.