Saya Dan Politik

Aku taknak tukar government kepada pembangkang tapi aku nak government sekarang berubah. Sebenar-benarnya dua-dua pun ada benda aku tak suka. Berita aku dah tengok sebab aku tau one sided. Newspaper aku tak baca pasal politik dan kebaikan sebab one sided jugak.

Maybe aku patut buat party sendiri dan mintak fund from Soros hahaha. Buat parti yang boleh bagi semua orang happy. Or 95% orang happy at least. Anyway, pada umur 31 tahun inilah kali pertama aku baru nak mengundi. Masalahnya time aku beria nak mengundi ni lambat pulak General Electionnya.

Aku tau tak kira lah parti mana-mana pun mesti ada seseorang yang masuk untuk mengubah party-party ni dari dalam kepada disukai semua manusia di Malaysia macam parti yang aku nak buat tu tapi aku yakin semuanya fail dan end up terikut rentak parti. Dan jadilah macam sekarang berbelah bahagi dan kalau dalam internet tu macam nak berbunuh pun ada aku tengok.

By the way undi aku boleh dibeli, aku akan jual to the highest bidder. Lelong, lelong... Lelong, lelong...

3 comments:

Kesuma Angsana said...

he he brp rega start lelong tu!

tiga minit said...

Cantikla tu...nak bertanding area mana?..

Pizli Mat Wazip said...

Kesuma Angsana - Haha tak fikir lagi.

tiga minit - Kawasan rumah aku je kut sebab banyak benda aku tak suka sekarang hahaha.