Saya Dan Twitter

Sekarang ramai orang guna Twitter. Untuk berhubung, untuk dapat info, untuk tau berita dan macam-macam lagi.

Aku guna twitter untuk merepek je tapi aku fahamlah kenapa orang suka Twitter. Twitter ni lebih personal. Dan korang boleh berhubung dengan sesiapa sahaja. Celebrity? Politician? Radio Station? Kata apa sahaja dan possibility untuk diaorang nak reply tweet korang adalah sangat tinggi dan somehow buat korang rasa happy sebab apa yang korang cakap dapat balasan dari orang yang korang suka or orang yang korang look up to.

Dan sebab twitter semalam nama aku jugak di sebut di radio station sebab aku request lagu. Haha. Kalau dulu orang nak kena call ke apa ke untuk request lagu mesti susah, sekarang hanya one twit away je. Walaubagaimanapun, merequest lagu ni benda yang tak berfaedah dan tak productivelah, aku harap korang guna untuk kebaikan.

Oh by the way Palestine dan Israel pun berperang dalam Twitter jugak.

4 comments:

Cik Kamoo said...

tak reti sgt nk bertwitter .... ada akaun je, jadi pekasam dah ;)

NM03 said...

tak suker twitter

Kesuma Angsana said...

KA tk aktif pown di twitter hehehe

Scabbers said...

Makin besar la komuniti peminat kau ni!