Taman Tasik Keramat, MR00 Dan Saya


Mencuba kasut baru tapi nampaknya aku takdelah suka sangat kasut style barefoot running ni. Maybe sebab baru lagi, tak biasa. Apa pun aku takdelah rasa sakit kaki ke apa ke lepas guna.


Tasik ni besar, cantik dan lengkaplah pada aku. Ada setua-tua pakcik yang masih bersenam. Ada pakcik makcik yang fit gila rupanya. Ada couple jalan pegang tangan, ada couple bawak baby, ada couple budak sekolah yang main badminton, bagi alasan pada mak bapak nak bersenam tapi sebenarnya nak dating. Ada 3 orang yang lari bertentangan arah dari orang lain atas sebab yang aku tak tau. Ada 3 orang jalan bersembang sampai block orang lain. Ada dua orang makcik yang berjalan sambil bersembang dan bergossip. Ada orang main futsal. Ada pakcik makcik main tai-chi kut.


Dan ada aku yang bengang gila dengan Nike Apps yang crash halfway.

1 comment:

Voldemort said...

Ada orng penah cakap tak muka ko macam pelakon Ahmad Mahmood? haha