Umar Dan Kecik

Aku suka kucing tapi mestilah aku suka kucing yang comel, yang gemuk dan yang cantik. Baru syok nak main², peluk². Tapi sekarang aku ada bagi makan kucing Malaysia yang buruk gila dari dia kecik sampai dah besar sikit sekarang ni. Aku memang takdelah nak main dengan dia sangat. Kalau dia gesek² dekat kaki memang aku tolak je.


Tapi Umar tidak, dia sayang betul kucing buruk ni. Siap peluk². Ada sekor lagi anak kucing orang sebelah yang comel pun dia taknak main. Jujur betul dia sayang kucing dia. Hahaha. Benda paling lawak sebelum pergi sekolah siap cakap.. "Eh kejap mama, nak pergi pegang Kecik (nama kucing dia) kejap." Hahahaha. Pagi tadi siap lambai² dekat kucing ni.

Tapi aku selalu pesan kat Kecik ni, nanti pergilah mengorat kucing-kucing jantan berbaka elok yang banyak gila area rumah aku tu. Kalau dia pregnant nanti memang aku bela dia dalam rumah, dan kalau anak-anak comel dan berbaka aku akan bela properly. Tapi kalau yang lahir buruk jugak aku pergi hantar semua dekat pasar. Wahahaha.

(aku harap korang tau aku bergurau)

5 comments:

Che Ta said...

kijam weh cakap dia buruk!
hahahaha

Pizli Mat Wazip said...

Haha, memang buruk pun.

Scabbers said...

Memilih!! :P

Pizli Mat Wazip said...

Ye, dan berbanggalah aku pilih kau sebagai kawan wahahahaha.

Lord Voldemort said...

Super like PIzli punya statement pada Jihan. Haha