Big Bad Wolf 2012

Aku rasa semua orang pun tahu yang kalau beli buku nanti boleh claim tax kan? So memandangkan semalam cuti kitaorang pergilah situ kejap untuk beli buku anak-anak dan diri sendiri. Dia buat dekat Mines Convention Centre. Senang nak pergi. Memang murah-murah harga bukunya sampai aku pun tertanya² berapa kos buat buku sebenarnya?

Syabas untuk graphic designer diaorang, semua banner cantik². By the way ini plastik dia.

Diaorang bagi kotak tapi aku suggest korang bawak beg sendiri.

Banyak buku anak-anak. Aku tau sekarang aku dah takde masa nak baca buku, buku kawan aku hadiah birthday pun tak habis² so aku cari short stories je.

Liza beli banyak jugak. Happylah dia.

Ini Liza punya.

Ini anak-anak punya.

Ini aku punya. Nampak The Curry Bible tu? Ha tahun depan jemput datang rumah. Aku akan masak Indian food yang sedap². Aku ni nak harap ke Singapore or Indonesia pun tak pernah pergi inikan pulak nak pergi India semata-mata untuk makan.

Oh nak tau the best partnya apa? Semua yang banyak-banyak ni harga dia RM191.00 je. Sila pergi sekarang.

4 comments:

pB said...

baru tahu hari nie



sempat ker nak pergi nieeee

hujung minggu mesti ramai oranggg

nur marina said...

saya dok tunggu duit gaji ni nak pi lagi sekali ke bad wolf ni..hari tu dpt beli 23 biji buku, harga rm190..he he he...best giles kan...

scabbers said...

Buku Nigella tu pun aku beli utk makcik aku. Heheh.. maybe aku nak gi lagi this weekend :)

Pizli Mat Wazip said...

pB - Sempat lagi. Ok je kut, takdelah ramai sangat. Jangan bawak anak.

marie - Saya pun ada rasa nak pergi lagi sebab ada buku yang tertinggal.

scabbers - Jom jom.