Process Penyediaan Makanan Yang Tak Berbaloi

Laksa Arin
Semalam aku tengok dekat Google+ Arin masak laksa. Nampak sedap, tapi penyediaan dia aku nampak remeh betul. Dengan nak kopek ikanlah, apalah. Kalau nak makan untuk satu family aku rasa berbaloilah kut nak masak laksa sendiri.

Tapi kalau untuk makan berdua macam aku dengan Liza aku rasa elok beli je lah kut. Lagi bagus dari masak sendiri. Atau mungkin lagi bagus kalau Arin bagi laksa dia sikit dekat kitaorang, alang-alang dah susah payah masak, baik bagi satu daerah merasa.

5 comments:

tiga minit said...

Suka memasak?..bagus2...masak byk bgi semua merasa

Pizli Mat Wazip said...

Hehehe.

scabbers said...

Hahahah.. aku suka option 2. Arin bleh bukak bisnes katering pasni

Arin said...

kalau rumah dekat mmg aku hantar. siti katering. cun tak nama tu? maybe aku boleh consider quitting my job and jadi fulltime caterer :P

Kesuma Angsana said...

kalau dua mulut je nk makn baik beli aje. kalau masak byk jgn lupa panggil KA sekeluarga ye