Pos Laju Tracking


Aku suka beli barang online sebab aku suka cari barang yang murah, berkualiti dan dihantar terus kepada aku tanpa perlu keluar rumah dan memandu. Contohnya 2 seluar track Nike yang hebat pada harga 50 ringgit. Mana nak dapat betul tak? Kat US pun 30 dollar satu.




Dan kebanyakan orang berniaga ini biasanya menggunakan pos laju. Dari pengalaman aku pos laju adalah salah satu courier company yang sangat reliable. Biasa diaorang akan bagi aku tracking number dan daripada apa yang aku tengok diaorang memang kerja 24 jam untuk barang sampai secepat mungkin. Tracker ni membantulah sebab bila aku tengok Courier is attempting delivery (kepada yang Google benda ni, ini maksudnya dia tengah nak hantar) by pukul 5 petang tu aku bolehlah pergi ke mail room untuk ambik barang aku.

Anyway ini link ke Poslaju Tracker: http://www.pos.com.my/pos/appl/service/sub_poslaju.asp

Kalau korang nak berniaga guna je lah Pos Laju.

1 comment:

tiga minit said...

Betul2...saya setuju 100%