Saya Dan Selebriti

Sabtu lepas sebelum bertolak ke kampung aku singgah Jusco. Masa tu ada acara apa ntah tapi aku terdengar ada MC ni tanya budak perempuan ni. "Adik kenal ******** (nama artis)? Kalau adik nak jumpa dia petang nanti boleh datang, mintak autograf dan ambik gambar dengan dia."

Dalam hati aku masa tu: "Kau ni biar betul? Takdenya orang sanggup nak datang semua semata-mata nak buat benda tu"

Tapi kita tak tau orangkan? Fikir-fikir balik kalau aku mungkin akan datang balik untuk ambik gambar semua dengan Park Ji Sung kut. Tapi mesti confirm boleh ambik gambar sama-sama.


Kalau korang, siapa yang korang sanggup buat apa sahaja untuk ambik gambar dengan diaorang? :-)

2 comments:

tiga minit said...

x kuasala...baik duduk umah tido..zzz..hahaha

Pizli Mat Wazip said...

Hahahahahah..