Umar Dan Kecik 2

Petang tadi Umar nak main dengan Kecik tapi si Kecik ni taknak main dengan dia. Dia marah lepas tu halau si Kecik ni keluar semua. Cakap dengan aku "Ayah jangan bagi dia makan lagi". Dan yang paling extreme dia cakap bila nampak gambar si Kecik dalam handphone. "Ayah delete gambar dia dalam handphone tu". Hahahha.

3 comments:

marie said...

uihhhh marah sangat dah tu!!!!..:)..

hari tu si comel (kucing tak bertuan yg kitaorg dok bagi makan), cakar tangan si Adam....adam punya menangis mcmkan berdarah meleleh...tapi rupanye dia bukan sakit sangat tapi dia sedih pasal kucing tu tergamak cakar tangan yg memberi makan kucing selama nih...hih hih hih...sama kes dgn umar kot, hati terasa sedih tu...tapi ekpress jadi marah...:)

Che Ta said...

hahahaha giler sentappp habis nih!
bestfren do 'bercakaran' at times hehe

Pizli Mat Wazip said...

marie - Hahahahaha lawak2...

Che Ta - Hahaha betul2.