Western Food Atas Lori Tepi Jalan

Kadang-kadang ada masa wife anda nak berehat dari masak waktu malam sebab penat balik kerja atau sebagainya. Ada kalanya anda juga sudah bosan makan di rumah dan anda pun pergi mencari makanan untuk orang kebanyakan yang berpatutan dan rasanya boleh tahan.

Memperkenalkan "Simply Western", gerai dari lori yang diubahsuai. Lokasi depan Dominos, Nilai.

Simply Western yang memang simple.

Orang Nilai tau kut area mana ni.

Pasta, Chicken Chop

Burger

Penuhlah peralatannya.

Prepare straight atas lori. Kalau aku jumpa recipe nasi kandar, aku pun nak meniaga macam ni tapi instead of malam, aku meniaga siang depan office aku kerja sekarang just to make a point.

Cara dia pack pun ok lah.
Rasa? Sedaplah pada aku. Kira takdelah tak sedap, boleh sangat diterima tekak. Harga pun ok untuk golongan macam aku. Kalau malas masak ini antara satu alternatif. Oh boleh je kalau korang nak makan kat situ, dia ada sediakan meja dan kerusi.

3 comments:

tiga minit said...

menarik ni...memang pengemar western ...suka lamb chop black pepper...pehhh

pB said...

sedap sedap


sekarang ramai yang meniaga begini

Pizli Mat Wazip said...

tiga minit - Ha lamb memang sangat sedap heheh..

pB - Haah mudah dan jimat jugaklah kut.