Breakfast Sebelum Kerja

Paling sedap di daerah Hulu Langat

Bila aku bawak bekal untuk lunch maksudnya aku kena breakfast yang berat sikit. Biasanya bekal adalah lebihan makanan malam tadi dan amountnya sedikit, ataupun bukan makanan berat macam hari ni aku bawak bekal bihun goreng dengan telur mata.

Straight from kuali.

Dulu aku selalu beli nasi lemak, dan bila Haji Tapah bukak kat Semenyih ni aku makan roti canai je lah dekat situ. Tapi dalam minggu lepas aku baru perasan selain roti canai dia ada jual roti bakar dan jugak puree.

Sedap.

Maksudnya jugak aku ada banyak pilihan di sebuah restoran. Restoran ni sangat practical sebab on the way aku nak pergi kerja. Tak payah nak pusing mana-mana.

3 comments:

mizrae said...

saya pun suka puree. lama dah tak makan.

Malina Mat Wazip said...

lama nya tak makan puree tu..dulu jumpa kat penang je..

Pizli Mat Wazip said...

mizrae - So far ini the best yang saya pernah makan.

Na - Ada je mamak KL ni.