Busuk Hati

Percaya tak kalau korang tengah berusaha mendapatkan sesuatu dan kalau ada orang² bertanya "macamana progress?" tak semestinya orang tu nak tau sejauh mana kau berjaya?

Ye maybe half, daripada orang yang bertanya tu sebenarnya nak tengok korang gagal. Dan berharap kau menjawab secara negatif. So, bila anda dapat kesan orang perangai macam tu, jawablah dengan penuh senyuman dan cakap "Oh tak lama lagi berjayalah aku"

Ramai orang dalam dunia ni yang negatif, busuk hati dan dengki, dan dah lama aku jauhkan dari hidup aku. Itu pasal aku tak ramai kawan. Hehehe. Positifkan lah diri anda.

No comments: