Busy Weekend

Pagi tadi, dalam pukul 6 lebih aku pergi ambik mak dan adik aku, dalam pukul 10 pergi beli setem hasil dan matikan setem dekat pejabat daerah Slim River dan bertolak ke sini. Lepas solat Jumaat, pergi Pesuruhjaya Sumpah sign borang penjamin MARA adik aku tu.


Mak aku ni boleh anggap ni rest day dialah sebab penat jugak kut dia jaga bapak aku sakit selama 5 bulan ni. Anyway bapak aku dah teruk sangat dah, badan bengkak² dan depend on neubelizer. Kami dah redha je lah sebenarnya. Sementara kitaorang uruskan adik bongsu aku nak masuk university ni kakak and abang aku jaga bapak aku kat kampung. Macam aku cakap hari tu at least bapak aku nampaklah anak kesayangan dia dapat masuk university.

1 comment:

Kesuma Angsana said...

doakan yg terbaik for u n yr family... moga ayah sembuh kembali