Nasi Lemak Dah Harga Baru Woi

Nasi lemak ayam yang aku biasa beli tahun lepas harganya RM3. Tahun baru ni RM3.50. 50 sen tu. Banyak!

Gaji aku yang naik tiap-tiap tahun bukannya nak bagi aku ada duit lebih tapi untuk aku cope dengan kenaikan harga barang. Nasiblah company aku ada bagi increment. Kalau takde macamana? Nak makan best sikit pun tak boleh.

1 comment:

nurul said...

org yg xde increment + dok bando ni acane? kena blk kg tanam jagung ke. mslhnye tnh kg aku jagung tak jalan. sawit je hidup subur =P

mmg la sawit untung byk kalo usahakan betul2. mslh kudrat wanita (",) aku ni nak angkat galah sawit pn tak lalu ni kan pulak nak angkat sawit naik kete sorong. tak psl je peranakan aku aku jatuh nanti. siap aku skali tergolek.