Saya Dan Filem Mamat Khalid


Kat Malaysia ni banyak pengarah filem tapi tak semestinya semua orang suka. Aku suka betul filem-filem Mamat Khalid. (kecuali Estet). Maybe sebab script dia. Aku yakin kalau ada orang yang tak suka sebab orang tu tak boleh relate dengan script dia dan anggap dialog dia ntah apa-apa. Tapi yang boleh relate memang akan suka.

Or maybe sebab aku orang Perak. Entahlah, tapi aku dah ready nak ambik cuti untuk tengok cerita Rock Oo ni. Kalau Liza taknak ikut pun aku tak kisah. Aku pergi sorang pun takpe.

"Macam kapal selam lah Mi, kalau tak boleh selam naik ke darat. Buat reban"

Sorrylah kalau korang tak faham apa yang aku suka sangat dengan cerita Rock Oo ni.

Update, aku dah tengok filem Rock Oo. Ini review dia:

http://besout.blogspot.com/2013/03/rock-oo-rimba-bara-kembali-review.html

5 comments:

kucingorengemok said...

estet sangat la tak best, mengecewakan... tah apa dia fikir harap nak menang ffm dengan estet, huhu

Che Ta said...

hahaha saya suka! saya suka!
man laksa pun saya layann hahhaha
muka khir rahman tak boleh blahh..

hahhahahaha lagi

nurul said...

ce bace blog dia. jarang update tapi cara dia tulis blh tahan kelakor.

Pizli Mat Wazip said...

kucingorengemok - Haah estet tu memang fail lah.

Che Ta - Betul, Man Laksa tu pun ok.

Nurul - Dah lama tak update.

Kesuma Angsana said...

minat juga ye