Settle


Selesailah hal register adik aku ni. Kenalah berdikari, sekarang asrama bukan 21km away jalan straight dari rumah mak. Semuanya berbeza. Kena ada urgency sikit, nanti ketinggalan. Dan semoga berjaya.

7 comments:

zamdee said...

apa khabar 'bang' Pizli?? warghhhh..

Pizli Mat Wazip said...

Abang? Hantar ambik dia pergi balik kelas baru boleh panggil abang hahaha.

Voldemort said...

Saya takde masalah 'bang'. Pegi keje hantar ke Taylor's, balik keje dari Kelana Jaya, singgah Taylor's, bawak gi makan, lepas tu hantar balik hostel boleh bang? :D

Pizli Mat Wazip said...

Lupa, lagi satu syarat belum berkahwin anak 3.

shazrina said...

abang yang soleh ni ...tiap kali aku register mane mane skola dan u, tak pernah adik bradik aku datang ikut ...kalo ikut pon, adik aku yang bongsu tu je ...selalunye mak ngan abah aku je yang hantar ...

Pizli Mat Wazip said...

shazrina - Bapak aku dah tak sihat, dan adik beradik mak yang ini kitaorang bertiga je. :D Arwah "mak lagi satu" adalah lagi 5 orang, tapi masa ni diaorang jaga bapak aku kat rumah :D

Kesuma Angsana said...

doakan saja utuk dier ye.