Teringin Nak Panjat Kinabalu


InsyaAllah dalam bulan lima ni aku dan beberapa orang rakan nak pergi Sabah, Kota Kinabalu untuk makan-makan. Jangan expect aku nak beli souvenier pun. Ye, kitaorang nak pergi sana untuk makan, makan, makan dan lepas tu balik. Aku personally nak makan fresh seafood dan nak bawak balik yang basah. Extreme betul. Ok itu nanti cerita. Anyway, itulah the beauty of anak-anak dah besar ni hehe. Aku nak tinggalkan diaorang dengan Liza pun takde rasa bersalah sangat.

Tapi sekarang ni aku teringin pulak rasanya nak panjat Gunung Kinabalu. Tetiba rasa nak sangat. Maybe sebab aku baru lepas baca seorang model perempuan ni baru lepas panjat kut. Macam dengan poyo nya aku cakap dalam hati kalau dia boleh buat takkan aku tak boleh buat.

Rate dia kalau 3 hari 2 malam dalam 1500 lah maximum. Pergi 2 orang pun dia accept. Maksudnya aku kena cari geng lah kalau nak pergi. Lari ramai lagi murah. Ada yang package 2 hari 1 malam, less than RM1000.

Tak surelah bila nak perginya, tapi nak jugaklah merasa sekali kut. Jom kita?

No comments: