Sekadar Pesanan: Pemilihan Jubah

Seriously aku bukanlah orang yang layak tegur-tegur orang ni, tapi aku macam ada masalah dengan orang yang pakai jubah tapi jubah tu macam lekat dekat badan, atau apa lagi term lain yang korang gunakan. Dan sampai boleh nampak panty line. "Yang kau tengok belakang orang tu kenapa?", korang mesti fikir macam tu kan? Orang tu jalan depan aku dan aku tak sengaja tengok. Kalau awek Iran aku tengok sengaja.

Oh sebab apa aku tulis ni? Sebab aku kesian. Sebab aku tau korang pakai jubah tu sebab nak betul-betul menutup aurat unlike awek Iran atau amoi yang sengaja pakai sexy dan tak kisah orang tengok. Kira tak seronoklah kan korang bersungguh-sungguh beli jubah sekali jadi macam itu pulak.

Jadi pilih kain yang sesuai ye? Dan kepada peniaga, juallah yang betul-betul.

2 comments:

Malina Mat Wazip said...

tu nama lainnya maxi dress..haha

Voldemort said...

Demyuh Pizli! kalau ko nasihat2, lepas tu diorang ikut nasihat ko cemana? cemana aku nak tengok pantyline lagi?