Doa Template

Aku yakin setiap seorang daripada kita akan berdoa setiap masa. Dan mungkin lebih lagi dan focus selepas solat. Biasa kita ada doa yang kita biasa baca, tapi apakah doa yang paling kita harap the most? Yang bila kita berdoa kita betul-betul mean it. Yang betul-betul kita mahukan. Nak jadi kejap tu jugak dan untuk selama-lamanya. Ye lah sebab ada doa yang tak dimakbulkan serta merta, ada doa yang tak dimakbulkan langsung.

Aku yakin mak aku doa anak-anak dia senang. Aku tak tau apa ada dalam hati mak aku sekarang tapi aku harap doa-doa dia yang lain dimakbulkan. Dah lah tinggal seorang dekat kampung tu.

Untuk aku pulak, aku harap aku satu family tak ditimpa malapetaka. Aku malas nak explain kat sini, suka hati korang lah nak imagine apa maksud malapetaka tu.

Korang pulak macamana?

No comments: