Kenapa Saya Tak Pakai Openbox/Dreambox/Skybox?

Sebenarnya ramai orang tanya aku kenapa tak guna Openbox/Dreambox/Skybox dan macam-macam lagi benda yang boleh curi siaran Astro asalkan kita ada internet connection. Bayar murah.

Sejujurnya, aku rasa macam aku mencuri sebab sah-sah itu content Astro, dan memandangkan aku ni bukanlah orang yang baik sangat baiklah aku tak payah menambah dosa. Ye aku tau Astro kejam. Tapi dialah satu-satunya sumber hiburan dan movies untuk aku sebab nak ke cinema susah sekarang ni. Dan dia juga antara sumber anak-anak aku belajar.

Astro kejam, itu antara dia dengan Tuhan.

Aku marah kepada orang yang menjual alat curi wifi dan pencuri wifi tu sendiri so kalau aku guna Openbox/Dreambox/Skybox tu aku rasa aku sama je macam pencuri wifi ni.

1 comment:

tiga minit said...

Betul sgt tu..setuju..tp x guna astro..hypp tv je...ok gak