Umar Dan Cita-cita

Anak aku Umar nak jadi orang buat rumah. Aku cakap reka je lah jadi arkitek lepas tu suruhlah pekerja yang buat. Lepas tu dia macam faham term engineer. Dia suka mereka-reka benda dan memang semangat betullah dengan cita-cita dia.

Aku sendiri tak pernah ada cita-cita, so aku sokong je lah. Hari tu aku tanya taknak jadi pilot bawak kapal terbang? Dia taknak, semua taknak. Yang dia tau dia nak bina bangunan.

Siap pesan dekat Nawal, nanti ingatkan abang dah besar nanti buatkan Nawal bilik mandi ada bath tub. Haha.

1 comment: