Maharaja Lawak Mega 2013


Maharaja Lawak 2013. Bila ada rancangan orang buat lawak ni bolehlah dikatakan mungkin 30% je yang betul-betul lawak. Tapi untuk menghiburkan hati bila dah 5 hari bekerja aku tengok jugaklah. Nak ketawa terbahak-bahak tu takdelah, tapi kalau nak buat tersenyum tu ada la jugak dua tiga group.

Ini video Nabil last week. Ok video ini tahap kelakar jugaklah, boleh ketawa. Mungkin aku bias sebab Luna Maya yang cute balas-balas cakap dengan Nabil. Haha. Mungkin Malaysia akan jadi lebih indah kalau cleaner-cleaner dan maid-maid dari Indonesia ni muka macam Luna Maya. 

Kalau korang dapat awek Indonesia jangan suruh diaorang ubah cakap macam Melayu, pada aku bahasa Indonesia tu indah. (Indah? Sorry aku tak tau perkataan yang sesuai). Aku sanggup kut bersembang dua tiga jam dengar diaorang cakap macam tu. Kalau muka macam Luna Maya ni lah. (aku jujur.) Eh tajuk ni pasal maharajalawak, apa pasal cerita Luna Maya yang banyak ni.

No comments: