Perkerjaan Yang Mungkin Menarik

Kalau korang biasa dengar radio ada satu iklan pasal Workshop On Wheels. Ending iklan tu macam kelakar dan sentiasa buat aku tersenyum. Ok sekarang tengok iklan ini:


Menarikkan?

Pada aku mungkin kerja memikirkan idea nak buat iklan ni satu kerja yang menarik. Mungkin stress, kena balik lambat semua untuk memikirkan idea tapi kalau dapat buat memang best. Tapi aku tak pasti industri iklan di Malaysia ni banyak peluang ke tidak. Semenjak zaman internet dan ada iklan di Youtube sekarang ni mungkin cabang dia dah besar sikit kut.

Kepada adik-adik yang creative bolehlah mencuba.

No comments: