Ubat Kanser??

Aku perasan sekarang ramai betul orang jual ubat kanser. Dan yang melampaunya memang diaorang cakap boleh pulih pun. Kanser ni penyakit yang orang cakap susah nak pulihlah. Aku harap penjual-penjual ni tak ambik kesempatan daripada orang-orang yang terdesaklah.

Orang dah sengsara berharap, korang hentam lagi jual ubat mahal-mahal.

Tapi kalau betul boleh pulih baguslah. Bolehlah jual secara komersial, tak payahlah jual online je.

No comments: