Berjaya

Cakap pasal hobi baru bulan lepas aku cakap aku tengah struggle satu lagu ni dan kalau aku berjaya dapat 80% accurate aku rasa aku bolehlah nak mencapai cita-cita aku nak jadi gitar player. Kira lagu-lagu lain mungkin aku akan dapat kuasai jugaklah. Setelah dalam 15 hari macam tu kut berhempas pulas akhirnya aku berjaya dapat 87%. Not bad not bad. Dan aku happy.

Dan yang penting aku boleh cakap dekat anak-anak aku dengan bangga, "Tengok, kalau mula-mula kita struggle tapi kalau kita usaha banyak kali dan bersungguh² mesti akan berjaya jugak akhirnya." Hahahaha.


4 comments:

sero said...

aihhh dah tak main game sukan lagi?....

Pizli Mat Wazip said...

Dah khatam sampai semua jadi senang. Tak challenging dah. Haha.

sero said...

chettt... taknak join budak2 tu main gta5 ke

Pizli Mat Wazip said...

Somehow aku macam tak minat. Macam Rocksmith ni self development so aku suka haha.