Nikmat Makanan Pagi

Salah satu nikmat makanan pada aku ialah bila aku makan sandwich macam Subway tu. Roti, lettuce, bawang, tomato dan timun sikit dan kena pastikan semuanya fresh campur dengan daging ke apa ke ditambah dengan sos cili, mayonis dan beberapa lagi sos lain.

Itu nikmat.

Last week aku mengada beli beef strips dengan wraps ni. Sayur-sayuran pun beli sekali. So bila Liza campurkan semua masyaAllah memang jadi sedap gila dan aku rasa nikmatnya sama macam makan sandwich.


Wraps jenama Mission ni memang sedap sangat. Beef strips tu letak satu strips pun cukup sekadar nak bagi rasa daging sesikit dan yang penting sayuran-sayuran yang fresh tu. Cili sos dan mayonis dah cukup dah.

Sayangnya takde gambar. Nanti lah kalau buat lagi aku upload. Untuk breakfast memang syoklah.

No comments: