Sekolah Baru - Sekolah Kebangsaan Bandar Bukit Mahkota


Bye, Sekolah Bangi yang dah berusia seratus tahun. Aku suka je SK Bangi ni sebenarnya tapi jauh dari rumah.

Dan Alhamdulilah akhirnya sekolah dekat rumah kitaorang sedia untuk digunakan. Umar seronok sangatlah semua benda baru. Dan modern betullah sekolahnya.



Kalau dalam PIBG tu nak ada AJK untuk social media memang aku calonkan diri sendiri haha. Aku memang kagum dengan kerjaya cikgu ni. Kena ada motivasi dan dedikasi yang tinggi untuk mengajar. Terima kasih.
______________________________________________________________________________
Update 30 Jun 2014 - Suprisingly ada orang nominate aku jadi AJK dan ada pulak yang menyokong dan aku dapat Biro Perhubungan Awam dan aku dah buat website dah pun. Jemput-jemput, ni linknya: http://skbbm.edu.my/

No comments: