UPSR Bocor??

Siapa yang bocorkan tu aku rasa hukum gantung sampai mati je lah. Membazir nak print paper baru. Bagi budak stress nak kena buat dua tiga kali. Budak baru umur 12 tahun beb. Gila apa nak stress pasal benda-benda macam ni.

Bocorkan sebab apa? Nak bagi sekolah jadi paling hebat? Nak bagi anak kau dapat 5A?

Aku yang dapat semua A pun end up jadi kuli tau.

2 comments:

Aziela said...

Betul, dapat semua A pun bukan dapat jadi Raja pun..huhuhuhu. Anak akak adalah salah sorang mangsa. Akak stresss!

Pizli Mat Wazip said...

Saya boleh imagine kak. Kesian.. Lupa pulak nak tulis mak bapak pun mesti stress gila.