Hangin Waktu Tengahari

Hari ni aku sampai lambat nak ambik Umar. Sekali aku tengok jalan jam. Nak tau jam sebab apa? Sebab ada parents selamba tunggu anak dia dalam kereta dekat tengah jalan. Kepala hotak kau berjambul. Kalau anak kau keluar lambat kitaorang kena tunggu jugak?

Kalau drop aku boleh faham sebab budaknya ada dalam kereta.

Aku tak faham kenapa orang macam ini wujud. Datanglah awal park elok-elok. Kalau lambat pun carilah tempat yang sesuai. Ini buat jalan tu macam bapak kau punya memang cari pasallah.

No comments: