Emak

Dalam aku happy mendapat layanan emak aku dalam dua minggu ni, oh alasannya memanglah nak mintak mak aku jagakan anak-anak tapi sebenarnya mak aku memasak jugak untuk kitaorang so memang syoklah makan sedap-sedap, rumah pun terjaga.

Ok sambung balik, dalam aku happy mendapat layanan emak aku sebenarnya dalam tak sedar mak aku dah tua. Dah tak kuat macam dulu. Nak naik turun tangga pun susah. Dan rambut pun dah banyak uban.

No comments: