Mak Aku Dah Ada Sini

A photo posted by Pizli Mat Wazip (@pizlimw) on



Semalam mak aku sampai. Habis dibawak semua-semua benda untuk dia memasak dua minggu. Malas aku nak cakap apa-apa. Biasalah emak-emakkan? Kita pun akan buat benda yang sama. Anak-anak yang dua orang tu dah besar so takdelah susah mak aku nak jaga, just tengok-tengokkan je lah. Cuma anak-anak aku dapat menikmati cuti sekolah secara normal je lah.

A photo posted by Pizli Mat Wazip (@pizlimw) on

Dan pagi tadi aku dapat makan roti canai yang mak aku uli malam tadi. Doakan mak aku sihat walafiat dan dipanjangkan umur ye.

No comments: