MInggu Yang Busy

A photo posted by Pizli Mat Wazip (@pizlimw) on



Selain aku busy training seminggu ini since semalam Liza kena pergi outstation, department retreat. Takdelah jauh sangat dari rumah tapi still orangnya takde dekat rumahlah, jadinya aku kena menjaga-anak, termasuk baby yang fully breastfreed sendirian. Alhamdulillah ok je lah semuanya. Luqman si baby pun ok je malam tadi. Cumanya nak panaskan susu semua je lah jadi macam leceh sangat. Malam ini tak taulah, nasiblah esok Liza dah balik.

Hari ni aku nak kena prepare slides nak buat presentation esok, harapnya malam ni ok jugaklah dia untuk aku siapkan slides aku. Aku bukan complaining, cuma the timing is not rightlah untuk semua in berlaku hahaha.

1 comment:

Aziela said...

Tapi akhirnya, terpaksa redah juga kan. Bila dah lepas semua ni, anak dah besar2, baru terfikir semula...gagah perkasa aku dulu ekk?