Suami Yang Baik?? Rage!! Rage!!


Aku paling pantang bila orang upload gambar-gambar macam ni. Kepala hotak bapak kau!! Benda-benda simple macam ni takkanlah kau nak upload beratus kali di zaman 2014 ni? Logiklah suami bantu isteri bab-bab macam ni. Common sense lah kut.

Aku paling benci bila orang upload status-status macam isteri dekat Malaysia ni terseksa sebab kena buat kerja sedangkan di sekeliling aku, ramai je suami-suami buat kerja rumah macam sidai kain semua tu. Bantu isterilah tu. Yang korang buat macam isteri dekat Malaysia ni kena seksa institusi keluarga dekat Malaysia macam ketinggalan zaman ni apahal?

Bapak aku dulu hebat je masak, kalau mak aku takde ke, tak sihat ke. Dari dulu lagi aku rasa suami ada bantu isteri. Isteri mana yang tak dibantu sampai nak lukis kartun-kartun macam ni????? Kalau ada pun zaman sekarang ni aku rasa berapa percent je lah.

Tapi bila suami dah baik tolong menolong janganlah naik kepala. Itu memang bini yang nak kena sepak dekat muka sampai berbekas tapak kaki lah.

No comments: