Penat

Minggu pertama sekolah ni agak mencabar jugak sebenarnya. Naik motor bagi aku buat benda cepat dan hilang stress jalan jamlah. Tapi sakit pingganglah pulak. Dah lah hari panas terik sekarang. Takde kesian punya.

Malamnya pulak kena guide anak buat homework sebab sekolah petang, malam je lah yang ada masa nak buat. Makan malam masak simple atau beli je lah kut sebab kalau tak lagilah kelam kabut.

Sebab apa?

A photo posted by Pizli Mat Wazip (@pizlimw) on


Sebab ada pulak budak mengada ni yang kadang-kadang mengamuk nak tidurlah, dahagalah haha.

2 comments: